Izvedbene vrzeli povzročajo izgubo 63 % vrednosti korporativnih strategij
ZoomInfo poroča, da zaradi izvedbenih vrzeli ne pride do uresničitve 63 % vrednosti korporativnih strategij, kar podjetja stane 2 bilijona dolarjev izgubljenih prihodkov.
ZoomInfo poroča, da zaradi izvedbenih vrzeli ne pride do uresničitve 63 % vrednosti korporativnih strategij, kar podjetja stane 2 bilijona dolarjev izgubljenih prihodkov.
Podjetje Infosys je predstavilo model, ki temelji na umetni inteligenci (AI), s ciljem pospešiti vzpostavitev in preoblikovanje globalnih kompetenčnih centrov (GCC) v vozlišča, ki jih poganja umetna inteligenca in spodbujajo inovacije ter rast. Nova rešitev podjetjem omogoča, da na novo opredelijo svoje GCC kot strateška sredstva, ki povečujejo agilnost in ustvarjajo konkurenčne prednosti v svetu, ki ga poganja AI. Model vključuje upravljanje nastavitev GCC, izboljšave delovanja s pomočjo umetne inteligence in razvoj talentov.
Pod vodstvom izvršnega direktorja Jamieja Iannoneja od leta 2020 se eBay, eno prvotnih spletnih mest za nakupovanje, preoblikuje s pomočjo umetne inteligence. Podjetje, ki je bilo pod pritiskom aktivističnih vlagateljev in je izgubljalo položaj, zdaj poskuša oživiti svojo prisotnost na trgu.
Finska telekomunikacijska podjetja DNA, Elisa in Telia se borijo za pridobivanje novih strank na trgu mobilnih naročnin, kjer rast ni več mogoča, zato se osredotočajo na prevzemanje strank od konkurence z mamljivimi popusti in dodatnimi ugodnostmi.
Po poročilu MaintainX se številne organizacije soočajo z izzivi pri implementaciji strategij umetne inteligence (UI) v vzdrževanju. Voditelji vzdrževanja lahko z učinkovitimi okviri dosežejo pomembne rezultate pri uvedbi UI.
Povezane entitete |
|---|
| EdgeVerve AI Next |
| Global Capability Centres |
| Infosys |
| ZoomInfo |